Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce Zobacz większe

Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce

Nowy produkt

Bogdan Nogalski, Agnieszka Anna Szpitter, Jan Brzóska


ISBN: 978-83-7865-464-3
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 144
Format: B5

Dostęp do wersji elektronicznej
ibuk

Więcej szczegółów

29,40 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

W dyskusjach dotyczących prowadzonego biznesu i skutecznego zarządzania nim jako argumentów opisujących efektywność czy skuteczność procesów zarządzania, menedżerowie często używają takich określeń jak model biznesu oraz strategia biznesu). Z tego względu zasadne staje się poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: czy te określenia są tożsame i używane zamiennie dla opisania tego samego narzędzia, zjawiska i procesu, czy też odnoszą się do różnych narzędzi, które menedżerowie wykorzystują na rozmaitych etapach procesu zarządzania biznesem?

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce

Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce

Bogdan Nogalski, Agnieszka Anna Szpitter, Jan Brzóska


ISBN: 978-83-7865-464-3
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 144
Format: B5

Dostęp do wersji elektronicznej
ibuk

Pliki do pobrania