Ewolucja strategii transmedialnych korporacji transnarodowych Powiększ do pełnego rozmiaru

Ewolucja strategii transmedialnych korporacji transnarodowych

Jan Kreft


ISBN: 978-83-7326-893-7
Rok wydania: 2012
Liczba stron: 515
Format: B5

Więcej szczegółów

Ewolucja strategii tranmedialnych korporacji transnarodowych to pionierska nie tylko w krajowym wymiarze, rozprawa o zarządzaniu globalnymi podmiotami medialnymi. Dotyczy ona m.in. fundamentalnego wpływu, jaki na rozwój medialnych wywierają użytkownicy mediów, którzy z biernych odbiorców zmieniają się w aktywnych twórców. Ta nowa ich rola oznacza zmianę w stosunkach władzy w mediach i jest podstawowym strategicznym wyzwaniem dla korporacji. 

"Autor pokazuje, jak w ostatnich kilkunastu latach powstawały, zmieniały się zarówno wewnątrz, jak i zewnątrz rozwijały się lub upadały transmedialne korporacje transnarodowe, które dzisiaj stanowią już ukształtowaną jakosć przedmiotową i podmiotową w procesie globalnego zarządzania, w którym media odgrywają niezwykle zanczącą rolę."

z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, profesor Uniwersytetu Jagielońskiego

 

Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Podatek
0,00 zł Razem

Podane ceny są cenami brutto

Koszyk Realizuj zamówienie